Dirty Works Göz Kremi
💫Dirty Works Stop Puffy Eyes Göz Kremi
Herkese merhaba💕💕
Bugün sizlere instagramda paylaştığımda çok sormuş olduğunuz bir göz kreminden bahsedeceğim💕
Aldığımdan beri deneyimliyorum ve hakkında bir kaç fikir edindim.
Öncelikle;
Ürünün ambalahı çok çok çok tatlı 💕
Pembiş pembiş böyle :D
Üzerinde;
Göz çevresindeki şişkinliği ve yorgun görüntüyü azaltıp canlandırmayı, göz çevresinde daha parlak ve yenilenmiş bir görüntüyü ve ince çizgileri azaltmayı hedefleyen bir ürün.
Şimdiii baştan söylemek gerekirse göz çevremde çok fazla sorun yok.
Sadece şu sıralar finaller vizeler derken uykusuz kaldığım zamanlar oldu. Bu yüzden göz çevrem yorgun ve cansız duruyordu. Bir de havalardan mıdır nedir bilmem göz altlarım feci kurudu.
Bende bir göz çevresi kremi arayışına düştüm.
Kiehl's markasının avokadolu göz kremini denemek istiyordum ama dedim ki önce bir bismillah de Melis hemen ona dalma :D
Şimdii bence bu ürün öyle ahım şahım bir ürün değil. Pure beauty göz jelini alsaydım keşke diye düşündürdü.
Yapısı çok çok ince. Çok azı iki gözünüzün çevresine yetiyor.
Pıtı pıtı hareketlerle uyguluyorum ben :D
En en en kötü yanı kokusu.
Bu kadar yapay kokamaz bir ürün ya :D
Öyle ki sırf kokusu yüzünden elim gitmedi bazen.
Göz çevrem kurumuştu demiştim o kuruluğu aldı biraz.
Ama canlandırma falan olmadı yani :D
Ya da çizgilerimde azalma da olmadı :D
Günlük göz altı nemlendiricisi niyetine belki kullanılabilir.
Ama çok sorunlu olmamak şartıyla.
Yani sorunlu göz çevreniz varsa boşa kullanmış olursunuz. Yetersiz gelir.
Bana göre yeterli ama. Bitiririm ama bir daha da almam.
Çok kötü bir ürün değil asla ama kokusu gerçekten feci.
Fiyatı indirimde 15 lira gibi bir şeydi.
Zaten uygun fiyatlı bir ürün. Bence fiyatıyla doğru orantılılar :D
Bence başka ürünlere de bakabilirsiniz çok fazla ihtiyacınız karşılayacak bir ürün değil :D
Kendinize iyi bakın 💕💕

0 yorum