İNDİRİM ALIŞVERİŞİM
Herkese merhaba 💕💕
İhtiyacım olan birkaç ürünü almak için bu hafta sonu gratise gidecektim.
Gelin görün ki yine indirim yapmışlar.
Evet bu çok güzel falan da :D
Benim gibi iradesiz ve her gördüğüne atlayan bir tipseniz bu sizin için kötü bir durum :D
Neyse işte gidip aldım bir şeyler :D
İhtiyaç dışı sadece 2 ürünüm var ama onlarda ihtiyaç sayılır aslında ya :D
O zaman neyi nereden ne kadara almışım bir bakalım :D
Yakın zamanda tatile gideceğim için güneş kremine ve yağına ihtiyacım vardı.
Zaten bugün gidip almayı planlıyordum indirimde olunca çok iyi oldu :D
Gratiste güneş kremlerine baktım ama 50 korumalı olanlar kalmamıştı.
2 güneş kremini de watsonstan aldım.
Diğer bütün ürünler gratisten.
Wet'n wild fondöteni deli gibi istiyordum. Zaten bu aralar durup durup fondöten alıyorum. Ama asla kullanmıyorum :D
Fondöteni bilerek koyu ton aldım bronzlaşırsam iyi olur hem de çook açık renkli fondötenlerimle karıştırırım diye düşündüm.
Yine bir indirim ve yine bir ben hiçbir şey almayacağım sadece ihtiyaç cümlelerim... :D
Şu ikili saç bakım iksiri gerçekten ihtiyacımdı ama :D Saçlarım bir takım işlemlerden dolayı ki bu işlemleri biliyorsunuz açma başka renge boyama falan filan derken feci yıprandı. Yavaş yavaş toparlamaya çalışıyorum :D
Evettt gelelim şu ruja :D
Ayyy yeniii seriiii hemen almalıyımmmmm diye girdim gratise :D
Yeni seriden o açık renkli aydınlatıcıyı çok istiyordum ama sağolsunlar sömürmüşler pislikler :D
Neyse onu da indirimsiz alırım artık ne yapayım yani.
O zaman gelelim fiyatlara;
🌸Solait 50 Faktör Güneş Kremi (Watsonstan aldım indirimde 32,90₺)
🌸Garnier 50 Faktör Güneş Kremi (Watsonstan aldım indirimde 34,90₺)
🌸Loreal Elseve İkili Bakım İksiri (Gratisten aldım 10,90₺)
🌸Wet'n Wild Photofocus Fondöten (Gratisten aldım indirimde 20,90₺)
🌸Hawaiian Tropic Bronzlaştırıcı Yağ (Gratisten aldım indirimde 19,90₺)
🌸Wet'n Wild Megalast Likit Ruj (14,90₺)
Bence indirimler çok güzeldi. Eğer ihtiyacınız veya isteğiniz falan varsa mutlaka bakın.
Sanırım pazar günü bitiyor indirim.
Dediğim gibi bir bakmanızda fayda var.
Kendinize iyi bakınnn 💕💕

0 yorum