Wet n Wild Proline Graphic Marker Eyeliner
Herkese merhaba 💕💕
Biliyorum bir süredir blog yazıları gelmiyor.
Ama sorun bakalım neden gelmiyor?
Çünkü FİNALLERİM başladı.
Ama artık haftada en az 1 yazı yazmaya karar verdim.
(YAZMADI)
Her neyse.
Başlıktan da anlayabileceğiniz üzere bu harika eyelinerdan azıcık bahsedeceğim.
Bir önceki alışveriş yazımı okuduysanız bu seti mutlaka görmüşsünüzdür.
Gerçi sadece ben de değil şu an ülkenin bitki örtüsü bu set bence :D
Evinde bu set olmayan var mı?
Varsa sizi şöyle alayım çekilişime katılıp bu sete sahip olabilirsiniz 😉
Neyse işte bu seti almamdaki yegane sebep bu eyelinerdır.
Peki neden seti aldın gidip eyelinerı alsaydın ya diyen zekiyeleri duyar gibiyim :D
Kız 42 ₺ ye hem eyeliner hem palet hem de maskara almak varken neden gidip sadece eyeliner alayım ahaha aşk olsun :D
Far paletini zaten tek başına satsalar almam.
Şu hayatta tek bir makyaj malzemesinden nefret edebilirsin deseler glitter farları seçerim.
Çok kötü bir anım var sonra anlatırım :D
Her neyse konumuza döneyim.
Alır almak denedim.
İlk elime sürdüm eyelinerı ve biraz kuruduktan sonra ovaladım.
Geçmedi.
Islak mendille bastıra bastıra sildim gitti ama izi kaldı.
Yıkayınca tabii tamamen gitti.
İlk elime sürdüğüm an aşık olmuştuk zaten kendisiyle.
Şimdi böyle göründüğü gibi tontiş bir şey.
Başta bir korkar gibi oldum. Çok kalın nasıl olur acaba diye.
Ama asla bir sorun teşkil etmedi.
İlk uygulamada nefret ettim.
Zaten aşklar nefretle başlar dememişler mi?
Kim demiş acaba?
Neyse yine farklı konulara sapıyorum :D
(Bu yazıda bol bol neyse diyeceğim teşekkürler.)
İlk uygulamada sevmedim çünkü istediğim gibi ince çekemedim.
Oysaki ucu ince çekmeye elverişli.
Ya ince dediğime bakmayın işte öyle incecik değil. Sevmiyorum öyle.
Neyse o gün o şekilde kullandım.
Ama ne akma ne bulaşma ne göz altlarına dolma hiçbir şey yapmadı.
Makyaj temizleme suyuyla da çok kolay bir şekilde çıktı.
Siyahlığı da bu şekilde.
Bence gayet iyi ve yeterli.
Ben yaklaşık 2 haftadır kullanıyorum ve 1 kere ağzını açık unutmama rağmen asla kurumadı ve siyahlığını kaybetmedi.
Eliniz alışınca istediğiniz kalınlıkta çekebiliyorsunuz eyelinerınızı.
Ucu bu şekilde açılı eyeliner fırçaları gibi.
Evet biraz kalın ama olsun.
İkinci kullanımımda elim alıştığı için daha rahat oldu.
Açılı olması çok rahat kuyruk çekebilme olanağı sağlıyor.
Dediğim gibi siyahlığı çok iyi. Bir süre sonra grileşen ürünlerden nefret ediyorum.
İçinde var biliyorsun ama gri duruyor. Hayır bitmiş ol kurumuş ol daha iyi.
Ay bak sinirlendim şimdi.
Şey diyormuşum; bu hayatta ya beyaz olacaksın ya siyah grilerden hiç hoşlanmam :D
Of tama susuyorum söz.
Akma bulaşma yapmıyor.
Uç kısmı kaskatı değil rahat hareket edebiliyorsunuz.
Bir süre sonra belki ucu bozulmaya başlayabilir ama bence sorun yok.
Zaten o zamana kadar bitmiş olur :D
Ben çok sevdim bu ürünü.
Daha iyisini bulana kadar ki bakın ne kadar kötü bir cümle.
İyisini bulmuşsun bir de daha iyisini arıyorsun Melis ne kadar pisliksin.
Neyse daha iyisini bulana kadar benimlesin canım 💕💕
Ayy fiyatını bilmiyorum. Set içinde alıştım ya.
Ama 25-30₺ bir şeydir indirimsiz.
Bence mutlaka alın bak.
Gerçi şöyle bir şey var bende akma bulaşma yapmadı evet ama siz de yapıp yapmayacağını bilemem.
Cilt tipinize bağlı çünkü.
Bende dediğim gibi hiçbir sorun yaşatmadı şimdilik.
Yaşatırsa zaten hemen söylerim :D
Bu arada instagramda buraya nazaran daha aktifim 💕
Şuraya linkimi bırakıyorum :D
Hadi çok öptüm kendinize iyi bakın 💕💕




0 yorum