Farmasi BB Krem
Herkese merhaba ❤❤
Bugün uzun zamandır merak ettiğim ama elimde çok fazla ürün olduğu için alıp denemediğim ama neden daha önce almamışım diye de pişman olduğum bu bb kremden bahsedeceğim :D
Ay ne kadar uzun yazdım daral geldi :D
Ağustos ayı kataloğunda 2 bb krem 30₺ye düşmüştü.
Ben de hazır fiyatları uygunken alıp denemek istedim.
Keşke daha önceden alsaymışım çook pişman oldum.
Bir kere kapatıcılıkları bir bb kreme göre çok çok iyi.
Fondöten kadar olmasa da iyi bir kapatıcılığa sahip.
Kızarıklıkları, çok yoğun olmayan sivilce ve lekeleri kapatabiliyor.
Renk seçimi olarak ikisini farklı aldım.
Tatilde çok fazla bronzlaştığım için Light to medium olan yani açık ton olan bb krem bana çok uymadı.
Ama Medium to dark tam oldu :D
Kışa doğru ten rengim açıldıkça daha çok uyabileceğini düşünüyorum.
Yapısına gelecek olursam hafif bir yapısı var. Ama kapatıcılığı daha yüksek olduğu için diğer bb kremlerden biraz daha yoğun.
Mat yapıda bir ürün.
Pudrayla sabitlerseniz hem kalıcılığı artıyor hem de parlama riski düşüyor.
Dediğim gibi bb kremlere göre daha yoğun ve daha kapatıcı bir ürün.
Yaz-Kış kullanılabilecek en iyi bb krem olabilir.
Fondöten sürmekten bıktıysanız bence mutlaka bakmalısınız.
Çünkü cidden çok güzel bir ürün.
Halihazırda kullandığım ve sevdiğim diğer bb kremden daha çok sevdiğimi söyleyebilirim.
🌸Farmasi BB Krem Light To Medium Rengi
❤Tendeki Duruşu
❤Yüzeydeki Duruşu
🌸Farmasi BB Krem Medium To Dark Rengi
❤Tendeki Duruşu
❤Yüzeydeki Duruşu
Yüzeyde ikisi de daha koyu görünüyor ama tenimdeki duruşları daha sağlıklı bir seçim yapmanızda faydalı olabilir.
Sizin en sevdiğiniz bb krem hangisi?
Hadi yorumlara bekliyorum ❤❤





0 yorum