Blogger tarafından desteklenmektedir.

İNDİRİM ALIŞVERİŞİM

by - Temmuz 07, 2018

Herkese merhaba 🌸
Yine bir alışveriş yazısıyla geldim.
Bir süredir blog yazmıyordum :(
Sınavlar,tatil derken evet burayı çok boşladım.
Elimden geldiğince aktif olaya çalışacağım.
O zaman hadi bakalım başlayalım :D


Yazının tamamını okumak istemeyenler için ürünlerin fiyatlarını burada belirtmek istiyorum :D 
🌸Diadermine 3'lü Maske ve Jel Göz Bandı (19,90₺)
🌸Nascita Eğimli Eyeliner Fırçası (9,95₺)
🌸Nascita Kısa Yapılı Far Fırçası (9,95₺)
🌸Wetnwild Mega Cushion Color Corrector (18,75₺)
🌸Maybelline Dipliner (20,25₺)
🌸Maybelliner Age Rewind Kapatıcı (25,50₺)
🌸Rimmel London Wonder'full Real Maskara (18,90₺)
🌸NYC Big Bold Bronzer (15,90₺)

Aşağı kaydırarak ürünlerin görsellerine ve kısa yorumlarıma ulaşabilirsiniz 🌸

Alışverişimi gratis ve watsonstan yaptım.
Gerçi watsonstan sadece bir ürün aldım. 
Ama olsun konumuz bu değil :D 


Öncelikle bu seti gördüüüm :D
Jel göz bandını o kadar çok aramıştım ki ama tabii ki yaşadığım şehirde bulamadım :D
Sonra karşıma bu set çıktı :D 
Fiyatı 19,90₺
İçinde 3 adet maske ve 1 adet jel göz bandı var.
Bu jel göz bandını buzdolabında soğutup öyle kullanacağım çok iyi olacak :D


Nascita nın bu ocean serisinde indirim vardı.
Ama çok fazla kalmamıştı.
Ben de bu kısa yapılı far fırçasını ve eğimli eyeliner fırçasını aldım.
🌸Nascita Eğimli Eyeliner Fırçası (9,95₺)
🌸Nascita Kısa Yapılı Far Fırçası (9,95₺)


Bir süre kozmetik alışverişi yapmayacaktım ama aklımda olan birkaç ürün vardı ve indirimde görünce almak istedim.
Kapatıcıyı zaten çok seviyorum. 
Eyelinerı denemek istiyordum. 
Rimeli çok seven var ben de neymiş bu ya bu kadar dedim :D 
Cushion corrector çok uzun zamandır gözümdeydi :D 
Yabancı bloggerlar paylaştığından beri :D 
Ben de standda görünce hemen denemek istedim. 
Tester zaten yoktu :D 

🌸Wetnwild Mega Cushion Color Corrector (18,75₺)
🌸Maybelline Dipliner (20,25₺)
🌸Maybelliner Age Rewind Kapatıcı (25,50₺)
🌸Rimmel London Wonder'full Real Maskara (18,90₺)

Gratis alışverişim bu kadardı. 
Dediğim gibi watsonstan sadece 1 ürün aldım :D 


En sevdiğim bronzer :D 
Standı kapatılmıştı ama küçük bir rafta ürünleri satılıyordu.
Benim kullandığımın kapağı kırılmışı ve artık dibini görmüştüm :D 
Hemen görünce almak istedim çünkü kendi rengimden de sadece 1 tane kalmıştı.
İnşallah tamamen kalkmamıştır. 
İnşallah hep satılır :D 
🌸NYC Big Bold Bronzer (15,90₺)

Benim alışverişim böyleydi kızlar :D
Gratiste indirim vardı fiyatlar uygundu bence ihtiyacınız varsa bakın 🌸
Watsonsta indirim yoktu zaten bir tek bronzer ve en sevdiğim ıslak mendilden aldım :D 
Siz neler aldınız bakalım?
Hadi yorumlara yazın bekliyorum🌸
Kendinize iyi bakın  🌸






You May Also Like

2 yorum

  1. diadermine'in o tatlı maske setini görseydim kesin alırdım :-)) güle güle kullan.. WW mega cushion kapatıcı hakkında yorumlarını bekliyorum..

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan :)

    YanıtlaSil